Καλάθι αγορών

Πολιτική Επιστροφών

 Έχετε 14 μέρες για να αλλάξετε γνώμη! Κρατήστε την απόδειξή σας γιατί είναι απαραίτητη σε περίπτωση επιστροφής.

H πολιτική επιστροφών της KleidisHome.gr είναι να δέχεται πίσω κάθε προϊόν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα της παράδοσής του.

Το αίτημα για αντικατάσταση ενός προϊόντος θα πρέπει να γίνει τηλεφωνικά στο (2831022442) ή μέσω mail ([email protected]).

Σε αυτή την περίπτωση το κόστος μεταφοράς για την επιστροφή του προϊόντος τα επιβαρύνεται ο πελάτης. Να σημειωθεί ότι τα παραπάνω ισχύουν και στην περίπτωση που ο πελάτης δεν επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής, λόγω του γεγονότος ότι η αρχική παραγγελία συμπεριλάμβανε κάποια προωθητική ενέργεια. Η αντικατάσταση του προϊόντος θα γίνεται δεκτή μόνο στην περίπτωση που αυτό είναι στην αρχική-εργοστασιακή* του κατάσταση μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνοδεύουν το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής ή Τιμολόγιο κ.ο.κ.)

 

Λανθασμένο, Ελαττωματικό ή Κατεστραμμένο Προϊόν

Η ΚΛΕΙΔΗΣ ΑΕ αποδέχεται την ευθύνη για αποστολή λανθασμένου, κατεστραμμένου ή γενικότερα ελαττωματικού προϊόντος. Το αίτημα για βλάβης προϊόντος πρέπει να δηλωθεί εντός 14 ημερών μετά την παράδοση του προϊόντος μέσω mail (info@kleidishome.gr).

Αφού γίνει η συνεννόηση με το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας, το KleidisHome.gr θα φροντίσει να επισκευάσει, αντικαταστήσει, μειώσει την τιμή ή επιστρέψει τα χρήματά σας.

Το νέο προϊόν αποστέλλεται χωρίς να χρειαστεί να μας αποστείλετε το επιστρεφόμενο*. Όταν η εταιρεία courier φτάσει στο χώρο του πελάτη αφήνει το νέο προϊόν και παίρνει το επιστρεφόμενο.

Προσοχή

- Σε περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος, θα χρειαστούν φωτογραφίες από το προϊόν αλλά και την κούτα του σε ένα καθαρό background για την εξέταση του αιτήματος.

- Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον αποστολέα.

- Όλες οι αλλαγές και οι επιστροφές χρημάτων γίνονται με βάση τις τιμές στην απόδειξη ή τιμολόγιό σας.

- To προϊόν θα πρέπει να είναι όπως το παραλάβατε (χωρίς φθορά, λερώματα κλπ.), και η συσκευασία του είναι άρτια, χωρίς λερώματα και με όλο το υλικό συσκευασίας μέσα και χωρίς σπασίματα (φελιζόλ, αφρολέξ κλπ.).

- Το προϊόν δεν έχει "προσωποποιηθεί" (δεν έχει τυπωθεί κάποιο όνομα ή/και αριθμός, δεν έχουν τοποθετηθεί σηματάκια, κλπ.).

Αν το προϊόν τηρεί τα παραπάνω κριτήρια, μπορείτε ελεύθερα να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για να το επισκευάσουμε, αντικαταστήσουμε ή επιστρέψουμε τα χρήματά σας. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.